You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
נערים ב' - הדרבי אדום, הפועל תל אביב בגמר
עמדו בלחץ ועלו לגמר. שחקני הפועל ת"א (צילום: עמרי שטיין)

נערים ב' - הדרבי אדום, הפועל תל אביב בגמר

בתום דו קרב פנדלים הצליחה הפועל ת"א לנצח 3:5 בפנדלים את משחק דרבי חצי הגמר מול מכבי ת"א. בגמר תתמודד הקבוצה מול מכבי פ"ת

מאת: אורי שמיר - עורך האתר

תם ונשלם יום של משחקי חצאי גמר גביע המדינה של שנתוני נערים ב' ונערים א' באצטדיון הלאומי בר"ג. כל המשחקים הועברו בשידור ישיר בערוץ השידורים של ההתאחדות לכדורגל ע"י השדרנית - לירן ביטון, והפרשן - שחר בר עוז. אין יותר פיקנטי מלסיים יום משחקים שכזה עם משחק דרבי תל אביבי ועוד כזה שמוכרע בדו קרב פנדלים, וזה אכן התסריט שהתממש היום, כשלפני זמן קצר חגגה קבוצת נערים ב' של הפועל ת"א, שמודרכת ע"י אוהד אשכנזי, העפלה לגמר הגביע בזכות ניצחון 3:5 בפנדלים על מכבי ת"א - שרק בחודש שעבר ניצחה אותה 1:5 במשחק ליגה, אחרי שהאדומים ניצחו בביתם 1:2.

אחרי יותר מ-80 דקות של כדורגל ללא שערים ואחרי 20 דקות הארכה, שגם בהם לא נכבשו שערים, ניגשו הקבוצות להכרעה מהנקודה הלבנה. הפועל דייקה בכל חמשת הניסיונות, בעוד שמכבי החמיצה את ניסיון הבעיטה השלישי - הדיפה מצוינת של נהוראי שולם, וזה למעשה מה שעשה את ההבדל. את השערים לזכות הפועל כבשו: אדם גרימברג (2009), עידו אהרון, יובל לוטן, ליאם יפה ואורי אדרי. את השערים לזכות מכבי כבשו: איתי מהאגר, יונתן קוצ'ר ולירוי אברבאיה.

בשבת הקרובה יחזרו שתי הקבוצות למעגל משחקי ליגת העל. מכבי ת"א, שמדורגת במקום השלישי ומרוחקת 8 נקודות מהמוליכה, מכבי פ"ת, תארח את הפועל ירושלים - שמדורגת בחלק התחתון של מרכז הטבלה. לעומתה, הפועל ת"א, שמדורגת במקום השני ומרוחקת 6 נקודות מהפסגה, תארח את הרביעית בטבלה, מכבי חיפה - שאותה היא מקדימה ב-3 נקודות.

בהשקעה של 3-5 דקות ביום יש  לך אפשרות לשדרג את הבניה הגופנית שלך בצורה אדירה. איך זה קורה? לחץ כאן וצפה בסרטון 


שתפו אותנו